Volkswageni kontserni kuuluva Audi müük kasvas jaanuaris ja veebruaris mullu sama perioodiga võrreldes 4,4% võrra.
- Audide müügikasv on Hiinas aeglusutnud. Foto: Audi
Mullu kahe esimese kuuga kasvas
Audide müük aga üle kahe korra rohkem: 10,5% võrra. Luksusautode tootjale valmistab muret nõrk kasvupotentsiaal
Hiina turul, vahendab Financial Times.
Kui tänavu veebruaris kasvas Audi müük üleilmselt 3,3%, 126 500 sõidukile, siis turgude lõikes kasvas Euroopas müük 8,1%, USAs 2,3% ja 1,3% Hiinas. Eile teatas ka
BMW Hiina müügikasvu järsust pidurdumisest. Saksa autootja müük kasvas mullu maailma suurimal autoturul 1,6% võrra. Aasta varem oli sealne müügikasv 16,6%.
Hiinast sai maailma suurim autoturg 2009. aastal, lükates troonilt senise liidri USA. Kui veel mõne aasta eest nautisid lääne autotootjad Hiinas pöörast müügikasvu, siis aasta-aastalt on sealne konkurents muutunud üha tihedamaks.
Muu hulgas tuleb rinda pista kodumaiste autotoojate agressiivse hinnasurvega, valitsuse regulatsioonide ning tarbijate kahaneva nõudlusega.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.